231208 بخش هایی از مصاحبه ی هاکیون با Celebrity Media  به مناسبت تموم شدن سریال Castaway Diva

پارت اول:
من می خواهم به عنوان اِن از ویکس ،پیشرفت بیشتری از خودم نشون بدم

بازیگر چا هاک یون که اخیراً در جشنِ پایان سریال شنبه-یکشنبه tvn، ‘دیوا در جزیره متروکه’ مصاحبه انجام داده،  احساسات صادقانه خود را در مورد فعالیت های گروه ویکس به اشتراک گذاشت.

ویکس اخیراً با سه عضو بازگشته است: لئو، کن و هیوک. چا هاک یون نتوانست در فعالیت های گروه شرکت کند. چا هاک یون گفت از آوریل در مورد آلبوم صحبت شده. او به صحبت با اعضا ادامه داد و سخت تلاش کرد تا برنامه ها را هماهنگ کند.
هاکیون گفت: «کمپانی تلاش زیادی برای هماهنگ کردن برنامه ها انجام داد و من هم واقعاً می خواستم در این فعالیت شرکت کنم.»
چا هاک یون در مورد اعضا گفت: «با این امید که بتونیم کاری انجام بدیم، داستان های زیادی رد و بدل کردیم، اما برای سریال “دیوا در جزیره متروکه” قبل از اون تصمیم گرفته شده بود و متأسفانه چون فیلمبرداری دیوا بیشتر از حد انتظار بود، نتونستیم کنار هم باشیم. این موقعیتی نبود که بشه به خاطر من به تعویق بیفته، و من برنامه های آینده داشتم، بنابراین بیشتر نسبت به اعضا متاسفم ، ولی اعضا به جاش بهم گفتن: <تو خودت بیشتر نا امید میشی> .
من واقعا ازشون ممنونم و در آینده بهتر عمل خواهم کرد.»

پارت دوم:
در رابطه با واکنش های منفی طرفدارا از نبودش در کامبک بیان کرد:
«البته که فکر میکنم طبیعیه که طرفدارا (به خاطر من)  ناامید بشن. دیدنِ موک ها و رانجو در سریال دیوا  باعث شد خیلی به طرفدارام فکر کنم. قلبم گرم شد.»
او گفت: «با خودم فکر کردم که هواداران به من همونطور که موک ها به رانجو نگاه میکنه، نگاه میکنن، وقتی فکر می کردم که افراد زیادی مثل “موک ها” برای من وجود دارن، بسیار غرق شدم. اما من واقعاً ناراحتم که (این بار) حتی فرصتی نداشتم.
برای دفعه ی بعد به خوبی آماده میشم و امیدوارم روزی برسه که بتونم اگه شده یکم از ناامیدیم رو از بین ببرم.»
او همچنین عطشش رو برای روی استیج بودن آشکار کرد:
«من نمیتونم استیج رو فراموش کنم. من همیشه دلتنگشم. این روزا کلی گروه آیدلی جدید هست. نگاه کردن بهشون خونمو به جوش میاره(اشاره به اشتیاقش برای رو استیج بودن) باعث میشه با خودم فکر کنم: “من هم میتونم به خوبی انجامش بدم”
عطشم برای اجرا روی استیج هرگز از بین نمیره. من از زمان نوجوانیم ، هم میخوندم و هم میرقصیدم و فکر نمیکنم این احساس درونمو از دست بدم چون خیلی دوسش دارم.»
همچنین گفت: « این روزا کلی فنکم از آیدل ها دیدم، خصوصا گروه هایی که اینروزا مورد علاقم اند  RIIZE و The Boyz هستن. خصوصا دبویز از اونجایی که قبلا آهنگ شانگری لای ویکس رو کاور کردن ، خیلی چشمم رو گرفتن، خیلی جذاب بودن. از اونموقع دنبال کردنشون رو ادامه دادم. دبویز یک مودی دارن که مورد علاقمه و برای همینه که خیلی دنبالشون میکنم»

پارت سوم:
هاکیون همچنین درباره ی اینکه اعضای ویکس چقدر خوشحال بودن که دیوا پروژه ی موفقی از آب دراومد، صحبت کرد:
« فعالیت های ویکس  همزمان با پخش سریال دیوا شد برای همین برای اعضا سخت بود که سریال رو تماشا کنن، ولی اعضا بهم گفتن حس خوبی دارن چون به نظر میاد سریال به خوبی پیش رفته. »
هاکیون همچنین گفت: « ما همیشه در حال صحبت راجع به فعالیت های آینده ی ویکس هستیم. ما میخوایم پیشاپیش برنامه ریزی کنیم و به سمتِ خوبی بریم»

از او درباره ی پروژه آیندش پرسیدیم:
« من هنوز برای پروژه بعدیم تصمیم نگرفتم. در حال خوندن(فیلم نامه ها) هستم.  اگر در آینده این کار رو انجام بدم، می خوام کارهای حرفه ای یا اداری رو امتحان کنم. یا شاید حتی یک داستان فانتزی خوب باشه. اصطلاحات علمی و فنی دشواره، اما من میخوام امتحانش کنم. فکر می کنم باید یک بار برای شکست دادنش تلاش کنم. با این حال، من نمیخوام با تلاش زیاد، به کار آسیب بزنم.»

چه نوع بازیگری دوست داری باشی؟
« دوست دارم بازیگری باشم که لبخند رو لباتون میاره، به علاوه مهم نیست که چه نقشی بازی میکنم، میخوام بازیگری بشم که وقتی مردم بهش نگاه میکنن، توش غرق بشن و هر لحظه باعث لبخند زدنشون بشم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *